Hooooii..Assalamualaikum
Aku malam ni tak nak citer panjang coz sok aku ada kenduri.Aku just nak share dalam 1-2 blog yang membantu aku dalam edit-mengedit blog ni.
Kalau korang tak berapa nak reti (cam aku ni) korang boleh singgah la kat blog diorang.Link dier..
http://wanhazel.blogspot.com/
yang atas tu nama dia Wan Hazel(baca pon tau) dia tak membantu sangat tapi..boleeeehlaa..
satu lagi
http://www.lyssasecret.com/
yang ni nama die Lyssa Faizureen.Dier banyak jugak membantu.(sepupu aku cadangkan).
ada lagi sebenarnya blog2 yang mengajar macam tutorialuntukblog.blogspot.com, www.thecutestblogontheblock.com,dan macam2 lagi lah. Korang kener pandai cari jer..
Oklah..sepeti yang dinyatakan..aku taknak cakap(actually menaip)banyak cari dah penat..so Untill here
see u later peeps..>,<
No comments:
Post a Comment