Friday, 1 February 2013

Alhamdulillah.

Hooooii..Assalamualaikum

Aku malam ni tak nak citer panjang coz sok aku ada kenduri.Aku just nak share dalam 1-2 blog yang membantu aku dalam edit-mengedit blog ni.
Kalau korang tak berapa nak reti (cam aku ni) korang boleh singgah la kat blog diorang.Link dier..

http://wanhazel.blogspot.com/
yang atas tu nama dia Wan Hazel(baca pon tau) dia tak membantu sangat tapi..boleeeehlaa..
satu lagi

http://www.lyssasecret.com/
yang ni nama die Lyssa Faizureen.Dier banyak jugak membantu.(sepupu aku cadangkan).

ada lagi sebenarnya blog2 yang mengajar macam tutorialuntukblog.blogspot.comwww.thecutestblogontheblock.com,dan macam2 lagi lah. Korang kener pandai cari jer..

Oklah..sepeti yang dinyatakan..aku taknak cakap(actually menaip)banyak cari dah penat..so Untill here

see u later peeps..>,<

No comments:

Post a Comment