Assalamualaikum u alss..
Aku nak bagitau kepada penggunting2 rambut kat luar sana. Pastikan diri anda terlatih untuk jadi penggunting rambut yer.(apasal lak kau bagi pesanan ringkas ni..)
Sebabnya tadi aku pegi gunting rambut.Tapi kedai yg selalu aku pergi tutup,so aku pegi kat satu kedai lain. First aku tengok pedunting tu ok jer gunting rambut tapi rupenyer..MASYA-ALLAH...
Dah la sakit,tak kener plak dengan fesyen yg aku nak..ya ALLAH.Aku ni sekolah SMK SEGAMBUT JAYA,bukan SMK HENREY GURNEY.(paham-paham la yerr)
So sebab tulah aku nak nasihatkan kalau tak tau,ckp tak tau jangat tak tau.tapi..Bajet2 tau jer..
HAIISHH..sudahlah..aku maki hamun mcm maner pon,benda dah jadi..redhaa jerlah.
Aku doakan agar PakCik yg kener sound ngan bapak aku tadi beringat dan berhati-hati menggunting rambut orang lain pulak pas ni.
Hari pon dah malam.aku pon dah ngantuk,sampai sini sajerlah buat masa ni. Good Night
Saturday, 2 February 2013
Friday, 1 February 2013
Alhamdulillah.
Hooooii..Assalamualaikum
Aku malam ni tak nak citer panjang coz sok aku ada kenduri.Aku just nak share dalam 1-2 blog yang membantu aku dalam edit-mengedit blog ni.
Kalau korang tak berapa nak reti (cam aku ni) korang boleh singgah la kat blog diorang.Link dier..
http://wanhazel.blogspot.com/
yang atas tu nama dia Wan Hazel(baca pon tau) dia tak membantu sangat tapi..boleeeehlaa..
satu lagi
http://www.lyssasecret.com/
yang ni nama die Lyssa Faizureen.Dier banyak jugak membantu.(sepupu aku cadangkan).
ada lagi sebenarnya blog2 yang mengajar macam tutorialuntukblog.blogspot.com, www.thecutestblogontheblock.com,dan macam2 lagi lah. Korang kener pandai cari jer..
Oklah..sepeti yang dinyatakan..aku taknak cakap(actually menaip)banyak cari dah penat..so Untill here
see u later peeps..>,<
Aku malam ni tak nak citer panjang coz sok aku ada kenduri.Aku just nak share dalam 1-2 blog yang membantu aku dalam edit-mengedit blog ni.
Kalau korang tak berapa nak reti (cam aku ni) korang boleh singgah la kat blog diorang.Link dier..
http://wanhazel.blogspot.com/
yang atas tu nama dia Wan Hazel(baca pon tau) dia tak membantu sangat tapi..boleeeehlaa..
satu lagi
http://www.lyssasecret.com/
yang ni nama die Lyssa Faizureen.Dier banyak jugak membantu.(sepupu aku cadangkan).
ada lagi sebenarnya blog2 yang mengajar macam tutorialuntukblog.blogspot.com, www.thecutestblogontheblock.com,dan macam2 lagi lah. Korang kener pandai cari jer..
Oklah..sepeti yang dinyatakan..aku taknak cakap(actually menaip)banyak cari dah penat..so Untill here
see u later peeps..>,<
Al -marhumah Siti Hajar binti Ahmad Sabir
Hello Assalamualikum..
Haih..susah jugak yer nak edit2 blog ni.Dah macam2 dah aku buat untuk cantikkan dan biar nampak kemas tapi..adui...
Post kali ni aku nak citerkan pasal seorang budak permpuan
(acctually dier dah meninggal so sedekah kanlah al-Fatihah untukknya).
Citer pasal dia ni terlau pangjang so korang boleh klik sini untuk bacer..(BacejangantakBaca)
Dah baca..sedih kan.moga2 rohnya diletakkan diantara orang2 yang soleh dan solehah.
Haih..susah jugak yer nak edit2 blog ni.Dah macam2 dah aku buat untuk cantikkan dan biar nampak kemas tapi..adui...
Post kali ni aku nak citerkan pasal seorang budak permpuan
(acctually dier dah meninggal so sedekah kanlah al-Fatihah untukknya).
Citer pasal dia ni terlau pangjang so korang boleh klik sini untuk bacer..(BacejangantakBaca)
Dah baca..sedih kan.moga2 rohnya diletakkan diantara orang2 yang soleh dan solehah.
Wednesday, 28 November 2012
Bola..Bola..Bola..
Yop GANG..Assalamualaikum..
weyh dengar citer ark pasala bola malam ni..
(Piala AF suzuki 2012)..mas vs laous..
..dah tau kan kkkeputusannya..hehe 4-1..setelah dikalahkan oleh Singapura..Harimau Kita bengkit menyerang Laous..huhuhuhuhu..aku..best gak baca kkkeputusannya..
.
TAPI..ada gak sek.sek kito hok buat janji-janji palsu...mulala kata kalau Mas menang nak potong anulah..nak bogel depan Pv lah..tapi akhirnya..janji tinggal janji..MANA JANJI MANIS MU..
Moral perkara di atas..
=> kalau dah berjanji haruslah ditepati..
=>soal selidik dahulu perkar sebenar sebelum mebuat keputusan..seperti gambar di bawah ni...
weyh dengar citer ark pasala bola malam ni..
(Piala AF suzuki 2012)..mas vs laous..
..dah tau kan kkkeputusannya..hehe 4-1..setelah dikalahkan oleh Singapura..Harimau Kita bengkit menyerang Laous..huhuhuhuhu..aku..best gak baca kkkeputusannya..
.
TAPI..ada gak sek.sek kito hok buat janji-janji palsu...mulala kata kalau Mas menang nak potong anulah..nak bogel depan Pv lah..tapi akhirnya..janji tinggal janji..MANA JANJI MANIS MU..
yang ni janji nak poton kot*y
yang ni pulak nag bog*l
entahla..biala diorang dengan dunia diorang..apa yang penting skang ni.. Malaysia dah di dalam kedudukan kedua. di bawah Singapura..
Moral perkara di atas..
=> kalau dah berjanji haruslah ditepati..
=>soal selidik dahulu perkar sebenar sebelum mebuat keputusan..seperti gambar di bawah ni...
rupenye..acc diorang dHACK..ish..ish.ish..
Monday, 19 November 2012
MIEA COLLECTION,MENERIMA TEMPAHAN DAN KELAS JAHITAN.
- PAKAIAN WANITA
- BAJU KURUNG MODEN DAN TRADISIONAL
- BAJU KANAK KANAK
- BAJU MELAYU JUBAH
KELAS JAHITAN SEPENUH /SEPARUH MASA
SIJIL DISERTAKAN
- CARA MUDAH MENJAHIT LANGSIR
- Royal scallop
- Golden palace scallop
- Snake scallop
- Box pleat
- Double box pleat
- Palmet
- Sweet tie
- ROMAN BLIND
- CADAR BERKOMFORTER /FITTED
- TUDUNG
- SULAMAN MANIK dan Lain lain
Hubungi Kami :
MIEA COLLECTIONS
email: hafizarinamia@gmail.com
phone: 013-9122565
Subscribe to:
Posts (Atom)



